Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Meedia / Politicking and Emergent Media

Raamat

Politicking and Emergent Media

Autor: Charles Musser

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

39.16 37.20 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 22.11

Sisukirjeldus

Presidential campaigns of the twenty-first century were not the first to mobilize an array of new media forms in efforts to gain electoral victory. The author looks at four US presidential campaigns during the long 1890s (1888-1900) as Republicans and Democrats deployed a variety of media forms to promote their candidates and platforms.

Lisainfo
ISBN 9780520292734
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 288 lk
Kirjastus UNIVERSITY OF CALIFORNIA PRESS
Lisamise aeg: 13.03.2017

39.16 37.20 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 22.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.