Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Planning and Managing Public Relations Campaigns

Raamat

Planning and Managing Public Relations Campaigns

Autor: Anne Gregory

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

39.22 37.26 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 28.02

Sisukirjeldus

Getting a public relations campaign or programme off the ground can seem an overwhelming task. But, as with any project, the secret of success lies in good planning and effective management. This edition describes how to initiate and manage the ongoing development of a programme in a structured way to benefit both the organization and its clients.

Lisainfo
ISBN 9780749468736
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 224 lk
Mõõt 234x163x13 (mm)
Kirjastus Kogan Page Ltd
Sari PR in Practice
Lisamise aeg: 21.09.2015

39.22 37.26 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 28.02

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.