Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Varia / PALUN ÄRGE TULISTAGE SÕNUMITOOJAT

Raamat

PALUN ÄRGE TULISTAGE SÕNUMITOOJAT

Autor: GARY S. GOODMAN

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Kas teil on vahel tunne, et annate agressiivsete inimestega asju ajades liialt järele ja loobute liiga paljust? Kas tahaksite osate väljendada oma seisukohta kindlalt, kuid ilma häält tõstmata?

Käesolev raamat õpetab lahendama kriisiolukordi - kuidas paremini konflikti käsitleda, kuidas juhtida kriitilist vestlust alluvaga, kuidas oma õigusi maksma panna, kuidas kohelda tujukaid investoreid. Lisaks 21 kõige keerulisema olukorra lahendamine, mis esinevad äripartnerite ja klientide suhtlemisel, näiteks: te olete vallandatud! Me ei saa teile raha tagasi maksta! Ärge lööge mulle külge!

"Loodan, et saate minu raamatust uusi suhtlemisvõtteid rasketeks ja möödapääsmatuteks äriolukordadeks. Tahtsin pakkuda konkreetseid näiteid ja elulisi tekste, samuti võtteid, mille abil saate ise improviseerida olukordades, mida siin raamatus pole käsitletud."

Lisainfo
EAN 9789985734322
Ilmumisaasta 2001
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 241 lk
Mõõt 210x130x11 (mm)
Tõlkija(d) MARJA LIIDJA
Kirjastus SINISUKK
Sari ÖÖKULL
Lisamise aeg: 30.04.2016

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.