Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Ühiskond / Orchestrating Public Opinion

Raamat

Orchestrating Public Opinion

Autor: Paul Christiansen

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

117.72 111.83 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 23.11

Sisukirjeldus

This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.

Lisainfo
ISBN 9789462981881
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 276 lk
Kirjastus Amsterdam University Press
Lisamise aeg: 13.08.2018

117.72 111.83 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 23.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.