Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Online Brand Communities

-15%

Raamat

Online Brand Communities

Autor: Francisco J. Martinez-Lopez, Rafael Anaya-Sanchez, Rocio Aguilar-Illescas, Sebastian Molinillo

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

109.86 93.38 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 26.09

Sisukirjeldus

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Lisainfo
ISBN 9783319248240
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 253 lk
Kirjastus Springer International Publishing AG
Sari Progress in IS
Lisamise aeg: 13.03.2017

109.86 93.38 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 26.09

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.