Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Keel ja kirjandus / Metaphor and Gender in Business Media Discourse

Raamat

Metaphor and Gender in Business Media Discourse

Autor: Veronika Koller

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Reconciles cognitive metaphor theory with Critical Discourse Analysis to offer a fresh approach to the study of metaphor. In applying this framework to a substantial corpus of texts from business magazines, the author shows how metaphors of war, sports and evolutionary struggle are used to construct business as a masculinized social domain.

Lisainfo
ISBN 9780230217072
Ilmumisaasta 2004
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 244 lk
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 13.03.2017

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.