Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Teadus / Muu teadus / Marketing Research Methods

Raamat

Marketing Research Methods

Autor: Mercedes Esteban-Bravo (Universidad Carlos III de Madrid), Jose M. Vidal-Sanz (Universidad Carlos III de Madrid)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

85.00 €Püsikliendile: 80.75 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 30.05

Sisukirjeldus

Covering both quantitative and qualitative market research methods and including rigorous academic theory, this book explains the breadth of modern methods for upper level business and social science students.

Lisainfo
ISBN 9781108792691
Ilmumisaasta 2021
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 882 lk
Kirjastus CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Lisamise aeg: 25.01.2021

85.00 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 30.05

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.