Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Marketing in Context

Raamat

Marketing in Context

Autor: Chris Hackley

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Presents cutting-edge research on the importance of context and culture in marketing.

Lisainfo
ISBN 9781137297105
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Mõõt 223x147x24 (mm)
Kirjastus Nature Pub Group/Palgrave Macm
Lisamise aeg: 17.11.2013

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.