Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Marketing and Social Media

Raamat

Marketing and Social Media

Autor: Lorri M. Mon, Christie Koontz

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

64.62 €Püsikliendile: 61.39 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 25.05

Sisukirjeldus

This updated new edition is a much- needed guide to marketing for libraries, archives, and museum professionals in the social media age. It is both an introductory textbook and a guide for working professionals who want to go beyond mere promotion to developing and deliberately managing a comprehensive marketing campaign.

Lisainfo
ISBN 9781538142950
Ilmumisaasta 2020
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 322 lk
Kirjastus Rowman & Littlefield
Lisamise aeg: 25.01.2021

64.62 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 25.05

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.