Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Managing Customer Experience and Relationships

-6%

Raamat

Managing Customer Experience and Relationships

Autor: Don Peppers, Martha Rogers , Ph.D

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

125.57 117.72 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 26.02

Sisukirjeldus

Boost profits, margins, and customer loyalty with more effective CRM strategy Managing Customer Experience and Relationships, Third Edition positions the customer as central to long-term strategy, and provides essential guidance toward optimizing that relationship for the long haul.

Lisainfo
ISBN 9781119236252
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 624 lk
Mõõt 210x150x22 (mm)
Kirjastus John Wiley & Sons Inc
Lisamise aeg: 13.10.2016

125.57 117.72 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 26.02

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.