Rahva Raamat logo
Kategooriad
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategooriad
Raamatud
triangle icon
Audioraamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Mängud
triangle icon
Kool ja kontor
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Tehnika
triangle icon
Allahindlused
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

home icon

MAGNETMÄNG REIS ÜMBER MAAILMA

MAGNETMÄNG REIS ÜMBER MAAILMA
gallery icon
Galerii

MAGNETMÄNG REIS ÜMBER MAAILMA

Mängu eesmärk on jõuda oma 4 nupuga esimesena laua keskele kodurajale. 

Mänguõpetus:
Igal mängijal on 4 sama värvi nuppu. Mängukord käib päripäeva ja alustab mängija, kes veeretab täringul kõige suurema numbri. Mängija peab raja esimesele ringile nupu asetamiseks veeretama täringuga 6 silma. Seejärel saab mängija uuesti veeretada. Iga kord, kui täringul tuleb 6, võib mängija panna esimesele ringile uue nupu. Iga nupp liigub päripäeva vastavalt täringul veeretatud numbrile. 6 annab alati õiguse veeretada veel korra. Kui nupp satub ringile, kus on ees teise mängija nupp, saadetakse kinni püütud nupp algusesse. Kui nupp satub ringile, kus on ees sama mängija teine nupp, moodustab see tõkke. Tõkkest teised mängijad mööda ei saa ja neid nuppe ei saa algusesse tagasi saata.
Kui nupp on teinud mängulauale ringi peale, liigub see kodurajale (koduraja ringid on sama värvi kui nupp). Nupp saab liikuda kodurajale ainult silmade täpse arvu korral. See, kelle kõik 4 nuppu jõuavad esimesena mängulaua keskele, ongi võitja.

Mängu sisaldab: 16 magnetnuppu ( 4 nuppu igast värvist) ja 1 täring

Mängijate arv: 2-4
Soovituslik vanus: 4-99

HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.

close icon

Toode on otsas