Kohaletoimetamine on tasuta!
Mängu eesmärk on jõuda oma 4 nupuga esimesena laua keskele kodurajale.
Mänguõpetus:
Igal mängijal on 4 sama värvi nuppu. Mängukord käib päripäeva ja alustab mängija, kes veeretab täringul kõige suurema numbri. Mängija peab raja esimesele ringile nupu asetamiseks veeretama täringuga 6 silma. Seejärel saab mängija uuesti veeretada. Iga kord, kui täringul tuleb 6, võib mängija panna esimesele ringile uue nupu. Iga nupp liigub päripäeva vastavalt täringul veeretatud numbrile. 6 annab alati õiguse veeretada veel korra. Kui nupp satub ringile, kus on ees teise mängija nupp, saadetakse kinni püütud nupp algusesse. Kui nupp satub ringile, kus on ees sama mängija teine nupp, moodustab see tõkke. Tõkkest teised mängijad mööda ei saa ja neid nuppe ei saa algusesse tagasi saata.
Kui nupp on teinud mängulauale ringi peale, liigub see kodurajale (koduraja ringid on sama värvi kui nupp). Nupp saab liikuda kodurajale ainult silmade täpse arvu korral. See, kelle kõik 4 nuppu jõuavad esimesena mängulaua keskele, ongi võitja.
Mängu sisaldab: 16 magnetnuppu ( 4 nuppu igast värvist) ja 1 täring
Mängijate arv: 2-4
Soovituslik vanus: 4-99
HOIATUS! Mäng sisaldab väikseid osasid, mis võivad põhjustada lämbumist. Magneti allaneelamise korral tuleb koheselt minna arsti juurde.