Kohaletoimetamine on tasuta!
„Hästi praktiline müügiraamat, kus kõige keerulisemad psühholoogilised protsessid on tehtud „puust ja punaseks“. Samas on igas peatükis ka müügiprofi jaoks piisavalt sügavust. Vahelduseks saab teha teste ja analüüsida müügilugusid. Mõned näited eriti põnevatest teemadest, mida soovitan igal müügiinimesel või teenindajal lugeda: aja planeerimine müügis; negatiivsed stereotüübid müügis ja nende muutmine positiivseks; kliendi tüübid ja konkreetsed nõuanded, kuidas ühele või teisele tüübile läheneda.
Müügijuht saab siit terve aasta jagu materjali, millega meeskonna nõupidamised elavamaks muuta ning teste, ülesandeid ja harjutusi firmasisesteks müügikoolitusteks.“
Aira Tammemäe, Äripäeva müügikonverentside programmijuht