Rahva Raamat logo
Kategooriad
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategooriad
Raamatud
triangle icon
Audioraamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Mängud
triangle icon
Kool ja kontor
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Tehnika
triangle icon
Allahindlused
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

MÄNG KES ANTS ON?
gallery icon
Galerii

MÄNG KES ANTS ON?

"Kes Ants on?" on ülilõbus kahe näitlejaga pantomiimimäng!

Ta on vaoshoitud, kohmakas ja satub kole veidratesse olukordadesse. See on Ants! Selles ülilõbusas mängus on sinu parim sõber elusuuruses Ants. Mängige koos ette võimalikult palju olukordi. Tehke järele filmistseene või kujuta spordialasid või ameteid. Teised mängijad peavad aja jooksul ära arvama, mida sina ja Ants koos ette mängite. Seejärel on järgmise mängija kord. Mängu võidab see, kellel on pärast 4. ringi kõige rohkem punkte.

Ja Ants? Tema võidab alati.

Komplekti kuuluvad:

  • täispuhutav Ants
  • 110 ülesandekaarti (440 ülesannet)
  • punktitabelid
  • mängu reeglid
  • üks parandamise kleebis

Ettevalmistavad tegevused
Puhuge Ants suu või (elektri)pumbaga täis. Ärge puhuge Antsu täiesti täis, vaid veenduge, et
tema käsi ja jalgu saaks lihtsasti painutada. Kirjutage punktitabelisse kõigi mängijate nimed, et
seisu üle järge pidada. Otsustage, kumba kaardi poolt kasutada: rohelist või kollast.

Mängu käik
Segage enne mängu alustamist kaardid läbi. Alustab noorim mängija. Mängi enne 45 sekundi
otsasaamist ette võimalikult palju kaarte. Loe allajoonitud tekst kõva häälega ette, näiteks „Mida
me järele teeme?” või „Mis spordialaga Ants tegeleb?”, ja mängi (häält tegemata) koos Antsuga
kaardil kirjutatu ette, kuni keegi selle õigesti ära arvab. Sulgudes olevat teksti ei pea ära arvama. Mängija, kes pakub õige vastuse, saab kaardi endale. Kui 45 sekundit on läbi, loevad kõik oma kaardid kokku. Kaartide arv tuleb kirjutada punktitabelisse.
Mängija, kes kaarte ette mängis, saab iga kaardi eest ühe punkti. Kirjuta see number punktitabelisse. Nüüd on järgmise mängija kord Antsuga kaarte ette mängida.
Esimene ring saab läbi, kui kõik mängijad on näidelnud. NB! 4. ringis teenib iga mängija iga kaardi eest 2 punkti.

Kuidas võita?
Mängu võidab mängija, kellel on pärast 4. ringi kõige rohkem punkte.

Meeskonnad
Teil on mängus üle 5 mängija? Mängige kahe meeskonnana. Meeskonnad mängivad kordamööda, püüdes 45 sekundi jooksul ära arvata võimalikult palju kaarte. Kui mängukord on teise meeskonna käes, ei tohi sina vastuseid pakkuda. Võidab meeskond, kellel on pärast 4. ringi rohkem punkte.

Mängu kestvus: 20-30 min
Mängijate arv: 3-8
Soovituslik vanus: 14+

close icon

Toode on otsas