Показать мобильную версию

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Главная страница / Книги / Искусство / Прикладное искусство / KUIDAS LEIUTADA JALGRATAST? DISAINIMEELSELT ETTEVÕTLUSEST

Книга

KUIDAS LEIUTADA JALGRATAST? DISAINIMEELSELT ETTEVÕTLUSEST

Автор: ILONEL LEHARI, LYLIAN MEISTER, RUTH-HELENE MELIORANSKI, MARTIN PÄRN, JANNO SIIMAR

* * * * * * * * * * Оцени и прокомментируй (0)

Нет в наличии

Содержание

Oma ala tipud viivad disainiprotsessi kirjeldades kokku isiklikust vaatenurgast kogetu maailma praktikatega. Kaardistades disaini kasutuse piire ning valgustades võimalusi, otsime me universaalseid tõdesid, mida argises olelusvõitluses ellu rakendada. Leitu ja loodu põhjal ehitatakse disainerlikul moel toimivaid mudeleid, leidmaks mõtteselgust ettevõtluses – seda nii tellija kui pakkuja silmade läb.

Kaante vahele on koondatud materjal, mis puudutab eri tegevusaladega inimesi ja võimaldab tajuda nende tegevuste tihedat seotust, sõltuvust ja vastastikust vajalikkust, selgitab EKA tootedisaini osakonna juhataja professor Heikki Zoova. Raamat on kindlasti kohustuslik õppematerjal disaineritele, inseneridele ja tootmisjuhtidele, täiendab Zoova.

Teekond läbi disainiprotsessi jaguneb kolme peatükki, viies lugeja läbi idee sünni, arenduse ja turule maandumise faasi. Tootedisain, strateegia ja turundus on eduka majanduse kolm hädavajalikku vundamendikivi, mida peaksid mõistma ka lugejatest ettevõtjad ja juhid. Raamat keskendub muuhulgas küsimustele, nagu: kuidas on ettevõtlus ja disain omavahel seotud on? Kuidas disainist kasu lõigata? Kuidas luua seninägematut, ent kauaoodatud toodet? Kuidas valmis tootega jõuda läbi meediamüra õige sihtgrupini?

Ladusas, lugejaga dialoogi pidavas keeles kirjutatud tekste täiendavad kohalikud näited, mis peaksid kõnetama ja inspireerima Eesti ettevõtteid disaini kasutamises potentsiaali nägema, kommenteerib Eesti Disainikeskuse juht Jane Oblikas.

Lisaks algteadmistele disaini tellimisest käsitletakse raamatus ka disaini rakendamise võimalusi ettevõtte strateegilisel juhtimistasandil ning tutvustatakse uuemaid suundmusi disainis, et innustada Eesti ettevõtteid disaini rakendama. Raamatu lõpust leiab praktilisi nõuandeid disainipartneri valikuks, konkursside läbiviimiseks ja eelarve planeerimiseks.

Raamat teeb disainilahenduste tellimise selgemaks ja lihtsamaks, olles praktiliseks abivahendiks ettevõttele, kes soovib rakendada disaini teenuste, toodete või kaubamärkide arendamises.

Технические данные
Штрихкод 9789949467280
Год издания 2012
Язык на эстонском языке
Формат Мягкая обложка
Страниц 160 стр
Размер 220x170x10 (мм)
Издательство EESTI DISAINIKESKUS MTÜ
Дата первого поступления: 26.10.2012

Нет в наличии

Комментарии (0)
Комментарии в социальных сетях

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Присоединиться к рассылке новостей

Рассылка новостей появляется каждую неделю и даёт обзор о новых книгах, мероприятиях и скидочных кампаниях:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.