JUHTIMINE JA SUHTEKORRALDUS
Inimesed ja organisatsioonid võistlevad sihtgruppide tähelepanu ja koostöö pärast. Mõni inimene, mõni firma, mõni erakond ja mõni kaubamärk pälvib alati tähelepanu, mõistmist ja heatahtlikku suhtumist. Miks?
See raamat pakub võtit vastusteni jõudmiseks. Õige vastus on iga juhi peas, suhtekorraldusalased teadmised aitavad selle üles leida. Pole ühte universaalset vastust, mis oleks õige iga juhi ja iga ettevõtte, iga erakonna puhul. Inimesed ja situatsioonid on erinevad, eesmärgile viiva lahenduse leidmine on iga kord unikaalne protsess.
Raamat jälgib ühte keskmise suurusega firmat alates sellest hetkest, kui firmas tunnetatakse vajadust teadliku suhtekorralduse järele, kuni integreeritud kommunikatsioonistrateegia koostamiseni.
Raamatus kirjeldatakse aeglast, kuid väikeste kulutustega teed, kus üks firma spetsialist õpib suhtekorraldajaks.