Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / International Marketing

Raamat

International Marketing

Autor: Daniel W. Baack, Barbara Czarnecka, Donald E. Baack

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

75.33 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 09.01

Sisukirjeldus

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Lisainfo
ISBN 9781506389226
Ilmumisaasta 2018
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 672 lk
Kirjastus SAGE Publications Inc
Lisamise aeg: 26.11.2018

75.33 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 09.01

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.