Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Ingredient Branding

Raamat

Ingredient Branding

Autor: PHILIP KOTLER, Waldemar Pfoertsch

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

An ingredient brand is a component of a product that has its own brand identity. This book explains how ingredient branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Lisainfo
ISBN 9783642438189
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 393 lk
Kirjastus Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Lisamise aeg: 01.08.2018

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
  • Arvustuse jätmiseks palume e-poodi sisse logida.

Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.