Raamat
How to Measure Digital Marketing
68.00 €Püsikliendile: 64.60 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!
Kaupluses: 68.00 €
püsikliendile: 64.60 €
LIITU või Logi sisse
Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 16.04
Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.
ISBN | 9781137340689 |
---|---|
Ilmumisaasta | 2013 |
Keel | ingliskeelne |
Formaat | Kõvakaaneline |
Lehekülgi | 255 lk |
Mõõt | 223x147x27 (mm) |
Kirjastus | PALGRAVE MACMILLAN |
Lisamise aeg: | 09.11.2013 |
68.00 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!
Kaupluses: 68.00 €
püsikliendile: 64.60 €
LIITU või Logi sisse
Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 16.04