Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / How to Measure Digital Marketing

Raamat

How to Measure Digital Marketing

Autor: L. Flores

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

68.00 €Püsikliendile: 64.60 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 16.04

Sisukirjeldus

Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.

Lisainfo
ISBN 9781137340689
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 255 lk
Mõõt 223x147x27 (mm)
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 09.11.2013

68.00 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 16.04

Sama autor

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.