Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Muusika ja tants / Hit Brands

Raamat

Hit Brands

Autor: Daniel Jackson

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Written by leading music industry experts, this is the definitive guide to using music to build a brand, and includes myriad case studies and interviews with iconic brands including: Coca Cola, Nokia, Nestle, Viacom, Orange, Warner Music and Mastercard. A must for all those interested in learning more about how music can define businesses and brands.

Lisainfo
ISBN 9781137271471
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Mõõt 223x144x22 (mm)
Kirjastus Nature Pub Group/Palgrave Macm
Lisamise aeg: 10.11.2013

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.