Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Global Brand Strategy

Raamat

Global Brand Strategy

Autor: Jan-Benedict E. M. Steenkamp

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

36.09 34.29 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 29.11

Sisukirjeldus

Introducing the global brand value chain, this book explains how brand equity factors into shareholder value, with techniques for developing strategy, organizing execution and measuring results. What sets strong global brands apart? The book distills the winning practices into eight tools that you can start using today.

Lisainfo
ISBN 9781349949939
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 319 lk
Mõõt 217x156x26 (mm)
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 12.11.2016

36.09 34.29 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 29.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.