Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Mood ja Stiil / Varia / Fundamentals of Digital Fashion Marketing

Raamat

Fundamentals of Digital Fashion Marketing

Autor: Clare Harris

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

The first comprehensive examination of digital fashion marketing practices, it explores how fashion is embracing digital strategies and examines the role of social media, the impact of video and mobile technologies. Featuring case studies and interviews with practitioners working within the industry.

Lisainfo
ISBN 9781474220859
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Mõõt 230x200x17 (mm)
Kirjastus Bloomsbury Academic Visual Art
Lisamise aeg: 26.11.2016

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.