Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / From Chinese Brand Culture to Global Brands

Raamat

From Chinese Brand Culture to Global Brands

Autor: Jonathan Schroeder, Janet Borgerson, Wu Zhiyan

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Lisainfo
ISBN 9781137276346
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 231 lk
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 20.10.2013

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.