Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Experiential Marketing

-13%

Raamat

Experiential Marketing

Autor: Kerry Smith, Dan Hanover

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

37.65 32.79 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 16.11

Sisukirjeldus

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Lisainfo
ISBN 9781119145875
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 224 lk
Mõõt 236x162x21 (mm)
Kirjastus John Wiley & Sons Inc
Lisamise aeg: 25.01.2016

37.65 32.79 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 16.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.