Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Ühiskond / End Of Online Shopping, The: The Future Of New Retail In An Always Connected World

Raamat

End Of Online Shopping, The: The Future Of New Retail In An Always Connected World

Autor: Wijnand Jongen (Ecommerce Europe, The Netherlands & Thusiwinkel Org, The Netherlands)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

31.39 €Püsikliendile: 29.82 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 01.03

Sisukirjeldus

Retail is going through difficult times and is suffering the consequences of both the economic crisis and the digitization of society. Fundamentally, there is a bigger problem: stores cannot keep up with the changing behavior of customers who are connected 24/7, customers for whom there is no distinction between online and offline.

Lisainfo
ISBN 9789813274761
Ilmumisaasta 2018
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 304 lk
Kirjastus World Scientific Publishing Co Pte Ltd
Lisamise aeg: 16.12.2019

31.39 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 01.03

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.