Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Electronic Marketing

-35%

Raamat

Electronic Marketing

Autor: John O'Connor, Eamonn Galvin, Martin Evans

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

120.84 78.46 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 23.11

Sisukirjeldus

"Electronic Marketing: Theory and Practice for the 21st Century" provides a broad, but sound overview of this rapidly changing field. Targeted at students and practitioners who already understand basic marketing concepts, it includes the latest discussion of Relationship Marketing and CRM as well a chapter on Improving Sales Force Effectiveness.

Lisainfo
ISBN 9780273684763
Ilmumisaasta 2003
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 456 lk
Kirjastus PEARSON EDUCATION LIMITED
Lisamise aeg: 30.03.2017

120.84 78.46 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 23.11

Arvustused (0)
  • Arvustuse jätmiseks palume e-poodi sisse logida.

Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.