Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Economics of Music

Raamat

Economics of Music

Autor: Peter Tschmuck (University of Music & Performing Art Vienna)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

25.11 23.85 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 20.11

Sisukirjeldus

A concise and rigorous presentation of the economics of the music business -- publishing, recording, live music -- that shows how a combination of established publishers, new promoters and a new generation of music providers has created a heady mix of competing and collaborative economic models.

Lisainfo
ISBN 9781911116080
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 232 lk
Mõõt 216x138x17 (mm)
Kirjastus Agenda Publishing
Sari The Economics of Big Business
Lisamise aeg: 31.01.2017

25.11 23.85 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 20.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.