Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / E-raamatud / Majandus / Turundus ja müük / E-Raamat: HEA KLIENDIKOGEMUSE KÜMME PÕHIMÕTET

-15%
Teised formaadid Hind
Raamat 32.73

E-raamat

E-Raamat: HEA KLIENDIKOGEMUSE KÜMME PÕHIMÕTET

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

33.50 28.48 €

Kaup kätte: Allalaadimine

Sisukirjeldus

Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.

Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.

Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.

Selles raamatus on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.

Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.

Lisainfo
ISBN 9789949560615
Ilmumisaasta 2016
Keel eestikeelne
Tõlkija(d) EPP VELBRI
Kirjastus ÄRIPÄEV
Lisamise aeg: 30.06.2017

33.50 28.48 €

Kaup kätte: Allalaadimine

Tsitaadid (1)
"Töötajatel on väga suur kalduvus kohelda klienti samamoodi, nagu neid ennast organisatsioonis koheldakse."
Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.