Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Üldmajandus / Discrete Choice Theory of Product Differentiation

Raamat

Discrete Choice Theory of Product Differentiation

Autor: Simon P. Anderson, Andre De Palma, Jacques-Francois Thisse

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

This important study shows that an understanding of product differentiation is crucial to understanding how modern market economies function and that differentiated markets can be analyzed using discrete choice models of consumer behavior.

Lisainfo
ISBN 9780262011280
Ilmumisaasta 1992
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 448 lk
Mõõt 229x152x25 (mm)
Kirjastus MIT Press Ltd
Sari The MIT Press
Lisamise aeg: 09.01.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.