Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Arhitektuur ja sisekujundus / Ühiskondlik ruum / Deciphering Advertising, Art and Architecture

Raamat

Deciphering Advertising, Art and Architecture

Autor: Graham Cairns

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Subtitled "New Persuasion Techniques for Sophisticated Consumers". Looks at the increasingly sophisticated methods used to persuade customers to buy a product.

Lisainfo
ISBN 9781907471155
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Mõõt 228x154x19 (mm)
Kirjastus Libris
Lisamise aeg: 17.01.2011

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.