Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Ajalugu ja poliitika / Maailma ajalugu / Creating the Nazi Marketplace

Raamat

Creating the Nazi Marketplace

Autor: S. Jonathan Wiesen (Southern Illinois University, Carbondale)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

39.09 €Püsikliendile: 37.14 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 26.07

Sisukirjeldus

Creating the Nazi Marketplace is an innovative study of marketing, advertising and consumer research in the Third Reich. It shows how National Socialism created its own distinctive world of buying and selling, while also exploring the ways corporate leaders and everyday Germans navigated what S. Jonathan Wiesen calls 'the Nazi marketplace'.

Lisainfo
ISBN 9780521746366
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 292 lk
Kirjastus CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Lisamise aeg: 11.05.2020

39.09 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 26.07

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.