Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Continual Service Improvement Manager

-15%

Raamat

Continual Service Improvement Manager

Autor: David Whapples

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

31.38 26.67 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 26.09

Sisukirjeldus

The role of a continual service improvement (CSI) manager is to align IT services to changing business needs and to identify areas for improvement. This practical book gives an introduction to the role, covering areas such as purpose, required skills, responsibilities, interface and career progression as well as tools, standards and frameworks.

Lisainfo
ISBN 9781780172248
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 128 lk
Kirjastus BCS Learning & Development Limited
Sari BCS Guides to IT Roles
Lisamise aeg: 01.08.2018

31.38 26.67 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 26.09

Samast sarjast

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.