Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

Raamat

Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

Autor: Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Covers various buzzwords within marketing and consumer behavior: building brand cultures; gender; ethics; sustainable marketing; and, the green and the global consumer. This book locates the development of both marketing ideas and applications within the wider global, social and economic contexts.

Lisainfo
ISBN 9780750687393
Ilmumisaasta 2009
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 232 lk
Kirjastus Taylor & Francis Ltd
Lisamise aeg: 30.03.2017

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.