Raamat
Consumer Behavior, International Edition
95.21 € 98.61 €Püsikliendile: 90.45 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!
Kaupluses: 95.21 €
püsikliendile: 90.45 €
LIITU või Logi sisse
Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 15.04
Covers key concepts from marketing, psychology, sociology, and anthropology with a practical focus on real-world applications for business environment. This title incorporates advanced research and business practices, including extensive coverage of social media influences, emerging neuroscience findings, and emotion in consumer decision making.
ISBN | 9781133274490 |
---|---|
Ilmumisaasta | 2012 |
Keel | ingliskeelne |
Formaat | Pehmekaaneline |
Lehekülgi | 560 lk |
Mõõt | 276x215x24 (mm) |
Kirjastus | Cengage Learning, Inc |
Lisamise aeg: | 02.11.2012 |
95.21 € 98.61 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!
Kaupluses: 95.21 €
püsikliendile: 90.45 €
LIITU või Logi sisse
Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 15.04