Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Consumer Behavior, International Edition

Raamat

Consumer Behavior, International Edition

Autor: Wayne Hoyer (University of Texas, Austin), Deborah J. MacInnis (University of Southern California), Rik Pieters (Tilburg University)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

95.21 € 98.61 €Püsikliendile: 90.45 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 15.04

Sisukirjeldus

Covers key concepts from marketing, psychology, sociology, and anthropology with a practical focus on real-world applications for business environment. This title incorporates advanced research and business practices, including extensive coverage of social media influences, emerging neuroscience findings, and emotion in consumer decision making.

Lisainfo
ISBN 9781133274490
Ilmumisaasta 2012
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 560 lk
Mõõt 276x215x24 (mm)
Kirjastus Cengage Learning, Inc
Lisamise aeg: 02.11.2012

95.21 € 98.61 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 15.04

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.