Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Concise Guide to Market Research

-20%

Raamat

Concise Guide to Market Research

Autor: Marko Sarstedt, Erik Mooi

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

86.31 69.05 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 23.10

Sisukirjeldus

This updated and revised second edition of the accessible, practice-oriented guide gives readers a compact and step-by-step introduction to the most important quantitative market research techniques, as well as how to use and analyze them in SPSS.

Lisainfo
ISBN 9783642539640
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 347 lk
Mõõt 234x156x22 (mm)
Kirjastus Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sari Springer Texts in Business and Economics
Lisamise aeg: 23.07.2015

86.31 69.05 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 23.10

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.