Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Breaking Through, 2nd Edition

-15%

Raamat

Breaking Through, 2nd Edition

Autor: Sandra Vandermerwe

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

54.92 46.68 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: neljapäev 26.09

Sisukirjeldus

With updates on digital opportunities, social media, emerging markets (including Africa), and the social as well as financial impacts of customer centricity , this book successfully blends strategy with implementation and also features a range of innovative new and traditional business examples from across the globe.

Lisainfo
ISBN 9781137395498
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 292 lk
Mõõt 222x141x29 (mm)
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 02.01.2014

54.92 46.68 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: neljapäev 26.09

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.