Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Branding For Dummies

Raamat

Branding For Dummies

Autor: Bill Chiaravalle, Barbara Findlay Schenck

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

28.24 26.83 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Sisukirjeldus

Discover how brands are created, managed, differentiated, leveraged, and licensed Whether your business is large or small, global or local, this new edition of Branding For Dummies gives you the nuts and bolts to create, improve, and maintain a successful brand.

Lisainfo
ISBN 9781118958087
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 384 lk
Mõõt 236x190x22 (mm)
Kirjastus John Wiley & Sons Inc
Lisamise aeg: 03.10.2014

28.24 26.83 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.