Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Branded Interactions: Creating the Digital Experience

Raamat

Branded Interactions: Creating the Digital Experience

Autor: Marco Spies

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. This book is designed to guide the reader through the process of digital brand design in five key phases.

Lisainfo
ISBN 9780500518175
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 360 lk
Mõõt 270x203x37 (mm)
Kirjastus Thames & Hudson Ltd
Lisamise aeg: 11.06.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.