Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Brand Flip

Raamat

Brand Flip

Autor: Marty Neumeier

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

The follow-up to "The Brand Gap" shows readers how to transform their brand into a movement - one that customers co-create, grow and sustain with profits - in the age of social media and customer dominance. Compact, bold, easily digested and accessible, it is presented in the same format as the author's 'whiteboard' books on branding.

Lisainfo
ISBN 9780134172811
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 160 lk
Mõõt 203x140x13 (mm)
Kirjastus Pearson Education (US)
Lisamise aeg: 12.04.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.