Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Teadus / Muu teadus / Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Raamat

Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Autor: Steven Struhl

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

31.38 29.81 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 20.12

Sisukirjeldus

The goal of Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice is to explain and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice, in practical terms that are grounded in business reality.

Lisainfo
ISBN 9780749479558
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 272 lk
Mõõt 234x156x20 (mm)
Kirjastus Kogan Page Ltd
Lisamise aeg: 10.01.2017

31.38 29.81 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 20.12

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.