Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Raamat

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Autor: Eric C. Schwarz, Jason D. Hunter, Alan Lafleur

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

This text goes beyond introductory sport marketing. It strives to expand the knowledge of the student with advanced marketing theory related to ethics and social responsibility market research, as well as logistical management sales, retail, and e-marketing management.

Lisainfo
ISBN 9780415518475
Ilmumisaasta 2012
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 432 lk
Kirjastus Taylor & Francis Ltd
Lisamise aeg: 13.03.2017

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.