Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Activation Imperative

Raamat

Activation Imperative

Autor: William Rosen, Laurence Minsky

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

In this actionable roadmap to improved marketing ROI, Rosen and Minsky show how businesses-from Fortune 500s to local entrepreneurs-can manage today's complex and fragmented marketing landscape, respond to consumers' new tech-enabled paths-to-purchase, and overcome behavioral barriers to more effectively and efficiently build brands and business.

Lisainfo
ISBN 9781442257047
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 222 lk
Mõõt 229x152x16 (mm)
Kirjastus Rowman & Littlefield
Lisamise aeg: 10.11.2016

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.