Kohaletoimetamine on tasuta!
Iga
uue toote või teenuse turule toomisel on järjest raskem oletada, kuidas sellel
minema hakkab – kes on selle kliendid ja millist toodet nad täpselt ootavad.
Kui varem arvati, et hea plaan, korralik turu-uuring ja hea strateegia
kindlustavad uue toote hea käekäigu, siis nutika idufirma ideoloogia arvab, et
see enam ei aita, kuna olud on muutunud ebakindlamaks. Uued olud nõuavad uusi
juhtimisprintsiipe, mis annaksid vastuse küsimusele: kuidas me saaksime
kiiremini teada, kas asi töötab või tuleb see kõrvale heita.
„Nutikas idufirma“ on mõeldud igat sorti ettevõtjale: alates noortest
visionääridest, kellel pole veel midagi peale suurte ideede, kuni suurtes
ettevõtetes tegutsevate kogenud juhtide ja tootearendajateni.